Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Смолянюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Смолянюк О. В. 
Постіндустріальна цивілізація: економічні можливості та політичні виклики [Електронний ресурс] / О. В. Смолянюк // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 279–281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2013_3_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.835 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Смолянюк О. В. 
Економічні аспекти розвитку інтернету: значення для України [Електронний ресурс] / О. В. Смолянюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 1. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.792 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Смолянюк О. В. 
Інтернет як чинник розвитку економіки [Електронний ресурс] / О. В. Смолянюк // Агросвіт. - 2012. - № 23. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_23_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 743.471 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Смолянюк О. В. 
Маркетингова складова соціальних мереж: світ та Україна [Електронний ресурс] / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 8. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_8_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Смолянюк О. В. 
Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 5. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_5_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.878 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Смолянюк О. В. 
Інтернет-комунікації у маркетингу молокопереробних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Смолянюк // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 6. - С. 193-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_6_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.675 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Смолянюк О. В. 
Соціальні мережі: значення для маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 3. - С. 91-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_3_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.377 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського